donderdag 14 juli 2011

Intervieuw Met Schatje808

Hee!!! Ik heb een intervieuw met Schatje808, Je zag d'r vast wel eerder op deze blog www.stardoll-alles.blogspot.com xd

Ik ben Rood en schatje808 is Roze
We Beginnen ;)

Heej Hey Diafonda
Nou zullen we beginnen, héa? Ja dóee maar hoor!!
Wanneer ben je begonnen met stardoll? Eyh... Al iets van 1 jr, ik had eerst ook een doll: LanaLoe maar daar was ik het ww van vergeten ;c hahahaa
Oké.. Hoe oud ben jij? (in Real) 8 jaar
Heb jij jou e-mail in gevult voor meer starcoints? Nee mag niet!!!!!!!!
Nou, euhhm volgens mij zijn wij klaar? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bones vraag: Okee euh heb je een boyfriend op stardoll zo ja? wie? nee
we zijn klaar!! ja dagg! en guyss! stem me 5/5
haar suite ^^
Schatje 808  -.-:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten